Maksu- ja toimitusehdot

Maksuehdot

 

1.Tilauksen sitovuus

 

Yhteydenpito osapuolten välillä tapahtuu joko sähköpostitse tai puhelimitse. Kuluttaja sitoutuu tilauksensa tehtyään tarkkailemaan sähköpostiaan tilausvahvistuksen vastaanottamiseksi. Sitova kauppasopimus tulee voimaan, kun Spastore on sähköpostitse lähettänyt tilausvahvistuksen. Kuluttajalla on oikeus sähköpostitse tai puhelimitse ennen tilauksen toimitusta peruuttaa koko tilaus tai osa tilauksesta. Toimitus on tapahtunut, kun kuluttajalle on toimitettu tilaus tai ilmoitus, että tilaus on noudettavissa postista. Kuluttajan tilauksen tekemisen jälkeen ei Spastorella ole oikeutta muuttaa sopimusehtoja.

 

2. Hinnat

 

Kaikki hinnat sisältävät ALV:n 24%. Voimassa oleva hinta on näkyvissä verkkokaupassa. Voimassaoleva hinta on Euroissa (EUR).  Alle 18-vuotiaiden tilaajien pitää saada tilaukselleen huoltajan suostumus.

 

3. Toimitus

 

Mikäli tuote on varastossamme, on arvioitu toimitusaika 2-4 arkipäivää. Jos tuote on loppunut tilapäisesti tai kokonaan, niin ilmoitamme asiasta viipymättä. Ilmoitamme myös, jos toimitusaika on pidempi. Ilmoitamme tuotteen esittelysivulla, mikäli toimitusaika on olennaisesti muuta kuin kohdassa 3. Mikäli tuote halutaan ehdottomasti tiettyyn päivään mennessä, on siitä mainittava erikseen, esim. tilauksen teon yhteydessä. Pyrimme huomioimaan kuluttajan toiveen, mikäli se on mahdollista. Mikäli kuluttaja ostaa tuotteita, joille Spastore on ilmoittanut eri toimitusajat, toimitetaan tilaus pisimmän ilmoitetun toimitusajan mukaisesti. Spastore toimittaa tuotteita vain Suomessa (erikseen sopimalla myös ulkomaille).  Kaikki Spastoren toimitukset tapahtuvat Postin välityksellä.

 

4. Toimituskulut

 

Toimituskulut:

a) kirje postilaatikkoon/ nouto postista 2,90 €/ 7,90 €

 

Toimituskulut muodostuvat tilauksen kalleimman toimituskulun mukaan. Toimituskulut lisätään lopulliseen ostosummaan. Samalla toimituskululla voit tilata useamman tuotteen, sillä toimituskulut lisätään tilaukseen vain kerran.

 

Toimitus hoituu Postin kautta. Jos kuluttaja haluaa käyttää eri kuljetuspalvelua niin hinnoista ja ehdoista sovitaan erikseen Spastoren kanssa.

 

5. Maksuehdot

 

Maksu tapahtuu seuraavia maksutapoja käyttäen:
a) Ennakkomaksu (tilisiirrolla): Maksuosoituksen kirjauduttua tilillemme lähetämme tilauksen yllä (kohdassa toimitus) mainitussa aikataulussa maksusuorituksen jälkeen.
Maksuosoituksen suuruus selviää verkkokaupan lähettämästä tilausvahvistuksesta.


Tilattaessa ennakkomaksulla tilaus on voimassa viikon (7vrk), mikäli maksu ei ole kirjautunut tilillemme kyseisenä aikana katsomme tilauksenne peruutetuksi.


b) Lasku: Voimme laskuttaa kaupunkia/ kuntaa ja yritysasiakkaita. Laskutuksesta tulee sopia Spastoren kanssa erikseen olemalla yhteydessä asiakaspalveluumme.

 

c) Lasku/ Osamaksu: Joustoraha on kotimainen palvelu, jolla rahoitat ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Joustoraha palvelu on tarkoitettu 20-75 vuotiaille suomalaisille yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustorahaa voi saada 20-1000 euron ostoksiin. Laskun saat halutessasi myös sähköpostiin. Hakiessasi Joustorahaa tunnistaudut ensin millä tahansa suomalaisen pankin verkkopankkitunnuksilla ja tämän jälkeen täytät lomakkeelle tietosi. Päätöksen ja tiedon lainan myöntämisestä saat heti. Tämän jälkeen palaudut takaisin verkkokauppaan ja tilauksesi on käsitelty.


Kun maksat joustorahalla ja valitset maksutavaksi laskun, saat aina korotonta maksuaikaa 14 vuorokautta Ainoa kulu on laskutusmaksu 4,90€. Joustorahalla voit maksaa myös erissä 1-12 kuukauden takaisinmaksuajalla. Tällöin laskutusmaksun 4,90€ /lasku lisäksi perimme avoinna olevasta lainasummasta 29% vuotuista korkoa (kuukausikorko 2,42%). 
Joustorahalla maksaminen on erittäin turvallista. Maksutapahtuma ja tietojen välitys tapahtuu aina suojatussa yhteydessä. Lue lisää Joustorahasta osoitteessa www.joustoraha.fi


d) Verkkomaksu: Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tai verkkopankkitunnuksilla

 

Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Spastore toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Suomen  Paytrail Oy (Entinen Verkkomaksut Oy)

 

Paytrail Oy toimii Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Suomen Verkkomaksut Oy:n välille. Myyjän vastuulla
ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail Oy on myös maksun saaja.


Paytrail Oy, y-tunnus: 2122839-7
Ohjelmakaari 10
40500 JYVÄSKYLÄ
Puhelin: 0207 181830

 

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Paytrail Oy (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oy ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

 

e) Lahjakortilla. Lahjakortilla ostaessasi ota ennen tilausta yhteyttä sähköpostilla posti@spastore.fi. Annamme sinulle sähköpostilla tilausohjeet. Tarvitsemme ennen tilaustasi myös lahjakorttisi numeron. 

 

6. Palautukset

 

Kuluttajalla on oikeus palauttaa käyttämättömät tuotteet neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteen / tuotteiden vastaanottamisesta, vastaanottamispäivä pois lukien. Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa. Kuluttajan toivotaan tekevän palautusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen posti@spastore.fi tai puhelimitse 045-6303134 ENNEN tuotteen palauttamista. Kuluttaja voi palauttaa tuotteen / tuotteet ilman kuluja käyttämällä postin asiakaspalautuslomaketta. Palautus lähetetään osoitteeseen:

 

Asiakaspalautus,

Spa store/ Hair & Beauty Spa

Keskuskatu 15
60100 Seinäjoki

 

7. Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

 

Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta postikuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto postivirkailijan läsnä ollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote / tuotteet ovat vaurioituneet, tee postikonttorissa heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.

 

8. Reklamaatio

 

Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tuote on vaurioitunut tms. tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta kohtuullisessa ajassa Spastorelle, joko

 

a)sähköpostitse osoitteeseen: posti@spastore.fi

 

b)postitse osoitteeseen:
Spastore/ Hair & Beauty Spa
Keskuskatu 15
60100 Seinäjoki

 

c)puhelimitse numeroon: 045-6303134.

 

Virheellinen toimitus palautetaan postikuluitta Spastoren antamien ohjeiden mukaisesti (kohta 6). Palauttaminen tapahtuu reklamaation tekemisen jälkeen. Saatuaan palautetun tavaran, Spastore palauttaa jo mahdollisesti maksetun kauppahinnan viipymättä asiakkaalle.

 

9. Tilauksen toimituksen estyminen

 

Spastore ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Spastoren vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Spastoren toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

 

10. Riitojen ratkaisu

 

Tästä etäkauppasopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.

 

Pidätämme oikeuden hintamuutoksiin.
 

Toimitusehdot

 

Mikäli tuote on varastossamme, on arvioitu toimitusaika noin 2-4 arkipäivää. Jos tuote on loppunut tilapäisesti tai kokonaan, niin ilmoitamme asiasta viipymättä. Ilmoitamme myös, jos toimitusaika on pidempi. Ilmoitamme tuotteen esittelysivulla, mikäli toimitusaika on olennaisesti muuta kuin yllä olevassa kohdassa.

 

Mikäli tuote halutaan ehdottomasti tiettyyn päivään mennessä, on siitä mainittava erikseen, esim. tilauksen teon yhteydessä palautteella tai sähköpostilla. Pyrimme huomioimaan kuluttajan toiveen, mikäli se on mahdollista.

 

Mikäli kuluttaja ostaa tuotteita, joille Spastore on ilmoittanut eri toimitusajat, toimitetaan tilaus pisimmän ilmoitetun toimitusajan mukaisesti. Toimitammme tuotteita vain Suomessa (erikseen sopimalla myös ulkomaille).  Spastoren toimitukset tapahtuvat Postin välityksellä. Jos kuluttaja haluaa käyttää eri kuljetuspalvelua niin hinnoista ja ehdoista on sovittava erikseen Spastoren kanssa. Saat toimituksen mukana lähetteen, joka toimii kuittina ostoksestasi sekä takuutodistuksena.

 

Alle 18-vuotiaiden tilaajien pitää saada tilaukselleen huoltajan suostumus. Hinnat sisältävät arvonlisäveron. Toimituskulut muodostuvat tilauksen kalleimman toimituskulun mukaan

Toimituskulut lisätään lopulliseen ostosummaan. Samalla toimituskululla voit tilata useamman tuotteen, sillä toimituskulut lisätään tilaukseen vain kerran. 

 

Toimituskulut:

a) kirje postilaatikkoon/ nouto postista 2,90 €/ 7,90 €

 

Toimituksesta vastaa Posti Oy.

Tilausta tehdessä on erityisen tärkeää ilmoittaa mm. puhelinnumero oikein, voimassa olevana ja niin, että Itella tarvittaessa saa yhteyden tilaajaan. Tavaran toimittaja ei vastaa kuluista, mitkä johtuu virheellisistä tai puutteellisesti annetuista tiedoista.

Kaikki tuotteet on paketoituna ja on erityisen tärkeää, että tavaraa noudettaessa tarkastat paketin/lähetyksen kunnon. Jos paketissa ilmenee vaurioita, on ne merkittävä kuormakirjaan/posti-osoitekirjaan.

Säilytä pakkaus, pakkaustarvikkeet, käyttöohjeet sekä muu materiaali vähintään 2 viikkoa.
Jos tilaajalle on toimituksessa jotain erityistä tai poikkeavaa, laittanette tilauksen yhteydessä tietoa.

 

Palautukset

 

Tilaamillasi tuotteilla on 14 vrk:n vaihto- ja palautusoikeus. Palautettavan tuotteen pitää olla ehdottomasti käyttämätön ja pakkauksen myyntikunnossa. Merkitse mukaan tilinumerosi ja mahdollinen palautuksen syy (esim. rikkinäinen tuote, väärä väri tms.) nopeuttaaksesi toimintaamme.

Kuluttajan toivotaan tekevän palautusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen posti@spastore.fi tai puhelimitse (045-6303134) ENNEN tuotteen palauttamista. Kuluttaja voi palauttaa tuotteen / tuotteet ilman kuluja käyttämällä postin asiakaspalautuslomaketta. Palautus lähetetään osoitteeseen:

 

 

Asiakaspalautus,
Spa store/ Hair & Beauty Spa

Keskuskatu 15
60100 Seinäjoki

 

Voit palauttaa tuotteen myös kauneushoitolaamme.

Jos haluat vaihtaa tuotteen, palauta tuote asiakaspalautuksena. Tee uusi tilaus verkkokaupastamme. Uudesta tilauksesta veloitamme normaalit toimituskustannukset.


Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

 

Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta postikuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto postivirkailijan läsnä ollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote / tuotteet ovat vaurioituneet, tee postikonttorissa heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.
 

Hair & Beauty Spa
KÄYTTÄJÄTUNNUS
SALASANA

Kirjautuminen

Kirjaudu sisään antamalla
tunnuksesi ja salasanasi.

› Uusi asiakas? Rekisteröidy tästä.
› Unohtuiko salasana?